Fără categorie

nu te voi uita niciodata

               581889_429856397089109_1145467256_n

Nu te voi uita niciodata.

Vezi tu! Ai alergat prin noptile mele cele mai triste.

Ai coborat luna in camera mea si mi-ai spus: zambeste!

Nu te voi uita niciodata.

Am alergat prin venele tale ca un drog demult uzat

Si am scrijelit pe pereti numele tau. 

Nu te voi uita nicicand.

Ti-am respirat aerul,

Si ti-am furat ultima dorinta.

Nu te voi uita.

Ai aparut in fata usii mele cu macii mei

Si mi-ai spus: sunt doar ai tai! Toti macii din lume si toate visele uitate!

Cu mainile tremurande si cu glasul sfasiat!

Nu te voi uita niciodata!

Caci in bratele mele te-ai ascuns de tine.

Nu te voi uita niciodata

Caci in preajma ta nu am fost ridicola si nici naiva.

iar tu….tu ma vei uita chiar maine.

4 gânduri despre „nu te voi uita niciodata

  1. Candva era lumea voastra, frumos.
    Vad ca ai ramas cu partea „roz”, care iti lasa uneori, lacrimi ratacite in suflet si minte.

    ” Amintirile sunt vii,
    Cu tine-n minte…
    Stiind ca n-ai sa mai vii,
    Raman cu „vise ratacite”. „

Lasă un răspuns

