Aberatii

you will never know

 

Tu nu m-ai cunoscut deloc. Acum imi dau seama. Daca m-ai fi cunoscut ai fi stiut ca prefer ciocolata in locul tartelor. Si ca prefer noaptea in locul soarelui. Ca prefer singuratatea casei in locul multimilor coplesitoare. Imbratisarile tale in locul tipetelor din baruri aglomerate. Plimbarile pe plaja in locul somnului. 

Ai fi stiut ca prefer ceaiul in locul vinului. Ca te prefer pe tine in locul oamenilor.

Tu nu vei stii niciodata ca eu am stagnat pentru tine. Ca m-am inchis intr-un colt si te-am asteptat. Si ai si venit de cateva ori. Cu aceleasi cuvinte false si aceleasi idei fixe. Pentru tine nu a trecut timpul. Nu s-au asternut lacrimi peste chipul tau senin, iar zambetul il ai la fel de larg. Dar eu pentru tine am stagnat.

 Ma asteapta carti ce vor sa fie citite si plimbari prin parcuri. Ma asteapta oameni pe care ii voi cunoaste si fiori. Nu imi spune sa nu plec. Nu ma ruga. Caci  ma asteapta calatorii in jurul lumii. Am de redescoperit parti din mine. Pe care le-am pierdut cu tine. 

Ma asteapta oameni ce vor sa ma iubeasca. Si imbratisari. Ma astepta dupa amieze pline de soare si nopti pline de emotie. 

iar eu.. eu nu te mai astept pe tine. 

-A

2 gânduri despre „you will never know

Lasă un răspuns

