Aberatii

perfect imperfection…

Sunt imperfecta…

dar tu iubeste-mi imperfectiunea…

Am ochii mult prea mari,

dar te privesc clipa de clipa

Picioarele imi sunt prea slabe,

dar facute sa te urmeze oriunde

Vocea mea enervanta amuteste

Atunci cand tu imi vorbesti…

Sunt imperfecta…

imi duc pacate grele in spate

iar talpile ma dor de mers fara de tinta.

Sunt imperfecta…

dar tu iubeste-ma…

2 gânduri despre „perfect imperfection…

  1. Ce este excelent, Radu? Un raspuns de genul:”Nu am inteles nimic, dar hai sa ma prefac.” Si autoarea si-a dat seama….cred…

Lasă un răspuns

